Tři dny v Praze a zítra do Košic

16. srpna 2008 v 15:05 | Zlatka |  deníček
Tak jsem se včera vrátila z Prahy. Teda byla jsem tam podruhé, ale poprvé na delší dobu. Jinak jsem byla v Praze jen jednou a to na konci druhé třídy když jsme jeli na letiště a pak do Řecka. Takže vstávala jsem asi v 4:50 a pak jsem frčela na vlak do Bohumína a odtamtud až do Prahy. Pět hodin vlakem, soukroví žádný, alespoň jsem měla knížku a MP3 přehrávač. Když jsem konečně usla tak mi volal taťka takže dík no... V Praze jsme šli dat věci na ubytovnu a pak jsme šli na Hradčany nebo co XD Kralův most, nějakou zámeckou nebo královskou zahradu (teď už newím XD) a do kostela, kuknout se na orloj, obhlídnout chrám sv. Víta a ten byl teda ÚŽASNEJ!! Tam bych chtěla svatbu XD No šli jsme spát asi něco okolo půlnoci a o raním vstáváním pomlčím. Pak následovala Zoo, kde jsem se parádně pobavila u TWILIGHT ZONE! A jinak super ale těch 10km je přeci jenom na mě trochu moc a to jsme pak ještě šlapali na Petřín do bludiště kde jsem byla totálně naštvaná a utahaná, ale to bludiště byl taky moc pěkný. A včera jsme ještě zkoukli Lucernu a hlavní budovu Národního muzea. Taky pěkné :D Ale teď jsem konečně doma... a zítra jedu do Košic :DDD Takže jdu psát všechno možné abych si tu trošku en srpnovej archív naplnila :D
Zatím papiky =o*

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.